Google Tag Manager

Toto školení vás naučí správně nastavit Google Tag Manager, sledovat konverze v Google Ads a využívat pokročilé techniky měření. Získáte praktické dovednosti pro optimalizaci kampaní a měření reálných obchodních výsledků, což vám pomůže maximalizovat efektivitu vašich reklam.

Cena školení: 16 500 Kč

Doporučená kapacita 5 - 20 lidí

Jaký bude obsah programu

Náročnost školení: v plné šíři 1 školicí den (8 hodin).

1. Základy Google Tag Manageru (GTM)

V této části se naučíte, jak pracovat s Google Tag Managerem, což vám umožní snadno spravovat měřicí tagy bez nutnosti zásahů do kódu webu.

Naučíte se:

  • Jak nastavit Google Tag Manager na webu.
  • Implementace základních měřicích tagů.
  • Sledování událostí a konverzí pomocí GTM.
  • Jak správně propojit GTM s Google Ads a Google Analytics pro efektivní měření.

2. Základy měření konverzí

Zaměříme se na vytvoření silného základu pro sledování konverzí a získání konkurenční výhody.

Naučíte se:

  • Krok za krokem implementovat základní sledování konverzí v Google Ads pro e-commerce, Lead Gen a SaaS účty.
  • Jak funguje celá škála sledování konverzí s využitím modelů Measurement Maturity pro různé typy účtů.
  • Nejlepší praktiky sledování konverzí: jak správně používat různé typy měření, mikrokonverze vs. makrokonverze, GA4 vs. Google Ads tracking.

3. Měření více konverzí

Naučíte se jednoduše implementovat postupy pro zvýšení množství měřených konverzí.

Naučíte se:

  • Jak využít Enhanced Conversions, Consent Mode a Server Side Tagging pro měření více konverzí.
  • Jak zvýšit počet měřených konverzí v e-commerce o až 15 % pomocí jednoho jednoduchého nástroje.

4. Měření skutečných obchodních výsledků

Postoupíte za základní sledování a naučíte se měřit reálné obchodní výsledky.

Naučíte se:

  • Lead Gen & SaaS: Jak sledovat reálné obchodní výsledky pomocí Offline Conversion Tracking a Enhanced Conversions for Leads, nikoliv jen spamové leady.
  • E-commerce: Jak měřit zisk, nejen tržby.

5. Obohacení a korekce dat

Pokročilé techniky pro zlepšení kvality dat a odstranění chyb.

Naučíte se:

  • Jak odemknout data o nových vs. vracejících se zákaznících a proč to většina specialistů ještě nepoužívá.
  • Jak implementovat produktová data na úrovni prodejů v Google Ads a získat nové přehledy.
  • Jak vytvořit nové konverzní segmentační reporty pomocí vlastních proměnných.
  • Jak opravit chyby v datech pomocí Conversion Adjustments a Data Exclusions.

Tato struktura školení vás provede od základů práce s Google Tag Managerem až po pokročilé

učte se snadno a účinně

Poptejte nezávazně termín